Waar kan ik een elektrische auto voor 2 personen kopen?

Via marktplaats vind ik niks. Misschien heeft het een bijzondere naam?

4 jaar geleden
in: Auto's
2.8K
Amadea
4 jaar geleden
Bedoel je een verder wel gewone auto, of gaat het om een 45-km wagen?
paulus811
4 jaar geleden
Een Tesla Roadster is voor 2 personen en elektrisch.

Antwoorden (2)

100% elektrisch. 100% gemaakt voor de stad.
Intelligentie en veel plezier: Dat is elektromobiliteit met de nieuwe
smart EQ fortwo. Met alle voordelen die een smart zo uniek en veilig maken, met de modernste connected car-technologieën en volledige toegang tot onze innovatieve services – en natuurlijk met dat beetje extra rijplezier dat alleen elektrische auto's bieden.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
Dit lijkt meer een stukje reclame dan een antwoord op de vraag.
Bij Renault, de Twizy
Bij Nissan, de E-NV200
Marktplaats is niet zo'n goede site om te zoeken, daar gaat het veelal om oude items (digitale kringloopwinkel)