wat hangt er onder deze bus?

ik reed een tijdje achter deze bus, en ik verbaasde me over die groene “ dingen” die eronder bevestigd zijn... iemand enig idee?

Picture for question
5 jaar geleden
in: Auto's
1.9K
Antoni
5 jaar geleden
Vraag het aan het bedrijf van de taxi! Je kan het bereiken op 0318-623 500 of maak gebruik van het contactformulier: https://noot.nl/contact/.

Antwoorden (1)

Dat is nou vooruitgang. Taxibussen op CNG, ookwel groengas genoemd.
CNG zou beter voor het milieu zijn dan gewoon LPG. Maar zo'n busje op groengas stoot meer co2 uit dan een dieselbusje.
Deze bus op CNG stoot 208 gram co2 per km uit. Een diesel doet maar 155 gram.
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Ja, maar wat zijn het nou? Je legt enkel uit welke brandstof het busje gebruikt.