mag je als student met een studentenjob een auto leasen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wat houd je over van je studentenbaan na huur/boeken/gas+licht kortom je vaste lasten en laten we voedsel niet vergeten en eventuele andere kosten als uitgaan iedere week. Reken maar uit wat je overhoudt en ga dan eens dan kan je gaan kijken of je het geld daarvoor wel hebt. Dat is vast wel online te vinden.
Nog afgezien van je leeftijd.
Niet ieder autoverhuurbedrijf zal aan elke 18 jarige die net zijn rij-examen heeft gehaald en dus weinig ervaring heeft zijn dure auto's willen leasen. Verzekering zit er waarschijnlijk ook niet op te wachten.. en heeft hier vast een aparte regelgeving voor.
Informeer eerst eens voordat je allerlei plannen gaat maken.
Begin liever met een oude 5e-hands daarin mag je butsen rijden en een paaltje pakken. Daarin leer je hoe je alles goed doet, nou ja goed moet doen. Succers @Beaupannemans.

Antwoorden (1)

Als je een geldig rijbewijs hebt, door de kredietcheck komt en het wilt en kunt betalen, kun je een auto leasen. Er zijn vergelijkingssites waar je kunt kijken wat er te koop is zoals op de site van Autoweek.
paulus811