Kunnen winterbandvelgen van de Opel Meriva ook op de Dasia Stepway?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Auto's
ronron1212
5 jaar geleden
Kijk eens op de dacia site en kijk welke banden maat de dacia is dacht 15 en opel 16
jc54
5 jaar geleden
De bandenmaat heb je niets aan, je moet de velgmaat hebben, dat is iets anders.........
Reddie
5 jaar geleden
De Dasia bestaat niet. Een Dacia wel.
TurfGraver
5 jaar geleden
Winterbandvelgen bestaan niet.
Op de juiste velgen kunnen zowel zomer als winterbanden. :)

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan welke Opel Meriva je hebt. Op tweedehands sites kom ik winterbanden voor Opel Meriva tegen met 4 en met 5 bouten. De Dasia heeft 4 bouten. Heb jij velgen met 5 bouten, dan past het dus zeker niet. Ook als velgen dezelfde diameter hebben en hetzelfde aantal bouten, wil dat nog niet zeggen dat het altijd past. De steekmaat / boutpatroon moet ook overeenkomen.
Inekez1
5 jaar geleden
Reddie
5 jaar geleden
Dacia schrijf je wel met een ''c''.