Waar kan ik roof rails kopen voor freelander 2?

Hallo iedereen.

Ik ben opzoek naar roo frails voor op mijn freelander 2 van 2014.

Ik heb eens rond gekeken en vind enkel maar roof rails van AliExpress. Weet iemand waar ik roof rails kan kopen? ( niet van AliExpress of dergelijke sites)

Het is bedoeld om plantten te vervoeren dus het moet van goede kwaliteit zijn.

Alvast bedankt!!!!
Het is bedoeld om “planken” te vervoeren

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Auto's
1.5K
Antoni
5 jaar geleden
Kan de Land Rover-dealer je hier niet aan helpen?

Antwoorden (1)

https://www.micksgarage.com/d/roof-racks-and-bars/landrover/landrover-freelander/freelander-2-2006-to-2014/products/265678-5603/roof-bars-for-land-rover-freelander-2-2006-2014-with-raised-roof-rails-