Wat kan ik doen als ik een online auto heb gekocht die achteraf niet aan de specificaties voldeed die online vermeld werden?

bij het ophalen van de auto, kwamen we achter dat er een km-begrenzer in zit ipv cruise controle, zoals wel gehoopt en verwacht.

Op marktplaats en op hun eigen auto bedrijf site stond beide dat de auto cruise controle heeft.
op marktplaats in hun regelement staat dat het autobedrijf de auto moet leveren zoals in de advertentie aangeboden wordt.

Maar het bedrijf zegt; we zetten altijd onder voorbehoud van druk fouten.

ik vind dit geen druk fout en wil of geld terug of dat er cruise controle ingebouwd word.
nu gaat de baas van het bedrijf mij volgende week op bellen om het hier over te hebben.

sta ik in mijn recht? en wat kan ik doen als ze blijven weigeren het probleem op te lossen?

op de dag van de aankoop, toen we naar huis reden en het wouden testen, hebben we het meteen aangegeven.
wellicht heb ik het verkeerd ingetypt ergens.. (geen idee waar). maar het gaat niet om een online auto-koop, er is eerst ook proef mee gereden, maar op een klein stukje hebben we dat niet gebruikt. het auto bedrijf, adverteerde ook op zijn site en ook op marktplaats wat meerdere er doen... enfin, feit blijft. en ik wil graag weten wat m'n rechten hierin zijn.

Maar goed
ik zou me auto niet om dit weer in willen leveren, daarvoor is hij te goed, alleen op dit punt is er wel een verschil, in wat ik geleverd heb gekregen dan werd aangeboden.

Toegevoegd op 11 augustus 2018 05:14: omschrijving

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100