Wat is het verschil tussen een Audi A4 station en een A6 station?

Er is heus wel iets waardoor je ze uit elkaar kan houden. Ik weet dat het voornamelijk met breedte te maken heeft, maar er is heus wel iets anders waarmee je ze uit elkaar kan houden als je ze individueel ziet rijden

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Auto's
6.7K

Antwoorden (1)

Het interieurverschil tussen beide is beperkt: A6 5cm breder op achterbank en in koffer, en koffer +- 15cm langer. Kindjes zitten beiden nog in een kinderstoel, waardoor die extra ruimte tussen de zitjes wel handig is voor meerijders. Ook de extra kofferruimte kan wel van pas komen. Maar anderzijds rijden we vooral in stedelijke omgeving (met smalle parkings) en hangt er ook een meerprijs aan vast (weliswaar met extra luxe)