Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je voor maximaal 10000 euro een mooie nette 2e hands auto kopen?

Ben nu bezig met rijlessen en wordt binnenkort 18. Is het mogelijk om voor ongeveer 10000 euro een nette mooie 2e hands auto te kopen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Auto's
1.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Jawel, Als het goed is heb je van tevoren een budget bepaald waar je je aan wilt houden. Het is echter verstandig om dit budget niet volledig te besteden aan de aankoop van de auto. Als je er namelijk achteraf toch iets mis blijkt te zijn met de auto, heb je nog geld over om hier wat aan te doen. Neem bijvoorbeeld een kwart van je budget als buffer voor onvoorziene kosten achteraf, zodat je nooit extra geld kwijt bent!
http://okaysion.nl/7-tips-kopen-tweedehands-auto/
Ritsuka
5 jaar geleden
Ligt er aan wat jij mooi vind, maar er zijn zat auto's voor rond 5000 euro.
HeerVoldemort
5 jaar geleden
Wij hebben een VW Polo gekocht van 2013 met 60.000 op de teller voor dat bedrag. Fijne auto. We hebben hem nu een half jaar, zeer tevreden mee.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Voor €10.000 kun je inderdaad een heel mooie en goede tweedehands auto kopen. Als je met een kleine auto tevreden bent, dan zou je zelfs een splinternieuwe kunnen kopen voor dat geld.
(Lees meer...)
jc54
5 jaar geleden
Antoni
5 jaar geleden
Welke auto is er nog nieuw te koop voor € 10.000, in 2018? Op verschillende websites lees ik dat dat tegenwoordig niet meer mogelijk is.
mijn laatste auto ford focus diesel kocht ik voor 3500 en inmidels staat er 289000 op de teller en koop nooit auto voor meer dan 4000 dus wat jij noemt daar kun je een mooie auto voor kopen hoor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Voor mijn huidige auto (een Citroën C5) heb ik €2850,- betaald en ik rij er nu al 4 jaar mee, zonder noemenswaardige problemen. Dus als jij 10 mille te besteden hebt, kun je daar een zeer goede en mooie occasion voor kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding