Weet iemand een goeie, betrouwbare en ook sportieve auto?

De titel zegt genoeg, ik ben op zoek naar een auto. Mijn budget is €10.000, ik heb dan ook wat eisen:

- Niet een te oude auto, het liefst vanaf bouwjaar 2005
- KM stand t/m 150000
- Het liefst een sport uitvoering, hoeft niet per sé.

Ik rij nu in een Volkswagen Golf GTI uit 2005, die heeft inmiddels 275xxx gelopen en is dus aan vervanging toe.

Weet jij het antwoord?

/2500

Met dat budget zou ik zoeken naar een mooie BMW 3 serie coupe. Ze zijn op MP te vinden onder de 10000 euro met minder dan 150.000km. Dat is een mooie, betrouwbare en goede auto en ook nog eens praktisch want afgeleid van de gewone 3 serie sedan.

dan zeg ik: Alfa Romeo 159 je hebt hem in een Sedan versie en Sportwagon (station versie) Alfa romeo staat bekend om zijn sportieve uiterlijk. en de Alfa Romeo 159 vanaf bouwjaar 2008. Het is een sportieve strakke auto. en hij kost nog niet eens 10.000 ik heb die ook en ben gewoonweg verliefd op de neus van de auto. De 159 en de Brera. is een aanrader, sportief, mooi , alle opties , voor nog geen 10.000 en hebben vaak nog GEEN 2 ton gelopen (benzine auto). Van alle andere alfa's zou ik persoonlijk afblijven. Alfa's onder de bouwjaar 2005 zou ik persoonlijk laten staan.

Toegevoegd op 18 maart 2018 14:02: tekst

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100