Heeft een smart forfour ( nieuw model ) geen parkeerlichten ?

Een vriendin van ons heeft net ne smart for four brabus gekocht , nu zegt ze dat ze nergens in de gebruiksaanwijzing vind hoe ze de parkeerlichten moet op zetten. Zou deze auto dan geen parkeerlicht hebben ?

6 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Op pagina 60 van de handleiding begint het hoofdstuk 'Licht'. Direct op de eerste pagina staat een afbeelding van de lichtbediening naast het stuur. Stand 0 = uit. Stand midden = parkeerlicht. Stand boven = dimlicht. Gewoon aan de hendel draaien.
Inekez1