De ventilator in de auto werkt nog maar in 1 stand, wat kan dit zijn?

Het gaat om de ventilator die in standen kan staan (uit, 1-4) en warme of koude lucht blaast op voeten, hoofd of voorruit. Alleen in stand 4 blaast hij en dan ook met de sterkte van stand 4. Er zit geen airco in de auto

6 jaar geleden
in: Auto's
7.2K
ronron1212
6 jaar geleden
Naar de garage

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk de schakelaar defect.
Als je een beetje handig bent kun je die zelf vervangen.

Anders doet Beun de Haas dit wel voor jou.
Zelf bij de autosloper een nieuwe halen.
Wel vooraf even overleggen met Beun.
Edraket
6 jaar geleden
Als alleen ventilatorstand 4 het doet is zo goed als zeker je kachelweerstand doorgebrand. Dit is niet te repareren en vervangen is de enigste optie. Kost circa 50 euro en is te koop bij je dealer.

Je kunt een weerstand van een demontagebedrijf proberen alleen zit hier geen garantie op.