Zijn de vragen en de oefensituaties in het auto theorie examentraining programma hetzelfde als op het echte auto theorie examen?

Hallo allemaal.
Ik heb een vraag ( nee joh, je meent het.. haha )

Ik ben bezig met auto theorie rijbewijs B.. dat betekent dus goed leren voor het theorie examen. Ik leer hier voor uit een boek en ik gebruik het examentrainingsprogramma dat op een USB aan mij is gegeven van het merk VekaBest. Om goed te slagen voor het examen ben ik nieuwsgierig of de vragen en de oefensituaties in het programma hetzelfde zijn als op de echte examen. Dat was eigenlijk mijn vraag. Nu hopen dat ik slaag !

Alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kan er wel van uit gaan.
Bij mij was het ongeveer hetzelfde.
Natuurlijk heb je bijna altijd dat je op je examen andere vragen krijgt, maar dan wel soortgelijk zoals je hebt geleerd.

Het beste antwoord

Er kúnnen dezelfde vragen tussen zitten, maar er zullen zeker (meer) vragen in het examen zitten die niet in de oefenmodules voorkomen. Ze zullen er wel op lijken.
jc54
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, hier heb ik wat aan! :)