Dynamique en Expression staan voor het uitrustingsniveau waar Dynamique rijker is uitgerust dan Expression. Verschil zit zo te zien in keyless entry, mistlampen en een met leer bekleed stuur. Dit zijn uitrustingsniveau van het model Clio wat tussen 2012 en 2016 is geleverd.
Eco staat voor de motoruitvoering van het Clio model wat tussen 2009 en 2013 is geleverd. Dit zijn de kleinere en zuinigere motoren. Voor het nieuwere model (2012-2016) heet dit Energy, maar komt op hetzelfde neer.

Ben je wellicht een nieuw en oud model Clio aan het vergelijken? Gezien je jaartal rond de overgang van ene naar andere model (met overlap periode) is.

Weet je beter welke modellen je wilt vergelijken dan kun je dit prima invoeren in de autovergelijker van Autoweek. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Niesje1973
6 jaar geleden
Ik heb ergens een Eco Expression (04/2013) en een Dynamique (04/2013) te koop zien staan en kon niet goed vinden wat het verschil is via Google. Of het een oud en een nieuw model is weet ik niet. Wat ik iig belangrijk vind is dat een auto een beetje optrekt. Niet zozeer bij het wegrijden maar als je een manoeuvre moet maken op de snelweg.