Hoe kan je een rally evenement bijwonen?

Ik zie op YouTube veel over rally racing. Het lijkt me leuk om bij zo'n evenement te zijn. Ik kan alleen moeilijk vinden wanneer en waar deze evenementen zijn, en hoe het er precies aan toe gaat bij zo'n evenement.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Antwoorden (1)

In Valkenswaard, in Noord-Brabant, is het Eurocircuit. Daar worden regelmatig rally's gehouden. Zondag 21 mei 2017 vindt daar de tweede ronde van het NK Rallycross plaats.

De agenda is verder:

11 juni 2017: derde wedstrijd voor het NK Rallycross
9 juli 2017: vierde wedstrijd voor het NK Rallycross
19/20 augustus 2017: vijfde wedstrijd voor het NK Rallycross

Via de website http://www.eurocircuit.nl vind je meer informatie en kan je kaartjes kopen.