Kan ik in mijn Nissan Micra C+C uit 2008 een ingebouwde navigatie laten inbouwen? En zo ja, welke?

Ik zoek een ingebouwde navigatie die ik in mijn Auto kan laten inbouwen. Het liefst met Bluetooth voor telefoon en achteruitrijsensoren optie.
Ook zou het geweldig zijn als ik er een Dual sim in kan zodat hij online verkeer kan bijwerken en voor flitsmeldingen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Antwoorden (1)

In de Nissan Micra CC van 2008 (codenaam K12) past een dubbel din radio en dan zou de radio in de link moeten passen. Deze heeft alles wat je wilt, behalve direct bijwerken van kaarten en online info. Maar wel een HD achteruitrij camera en de prijs lijkt me redelijk. Daar komt nog wel inbouw bij uiteraard.
paulus811
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Beste Paulus,
Waar moet ik naar kijken bij een navigatie? Ik wil namelijk best meer uitgeven voor een die alle opties heeft!
Maar weet niet waar ik allemaal naar moet kijken.
Gr Welli
paulus811
7 jaar geleden
Wat ik belangrijk vind (maar dat kan anders zijn dan jouw eisen) is dat kaarten bij te werken zijn, je eenvoudig kunt inzoomen. Vaak als je er bijna bent is het handig als je elk straatje kunt zien. Wat ook van belang kan zijn is dat de navigatie POI (Points Of Interest) bevat zoals tankstations, restaurants hotels, etc. Mijn navigatie kan ook online zoeken naar bijvoorbeeld 'kruitvat' of 'alexandrium winkelcentrum', handig als je het adres niet weet. En vergeet flitspalen niet, kan een hoop geld schelen als je af en toe te hard rijdt. Ik zou in jouw geval eens langs een caraudio specialist gaan en je wensen kenbaar maken. Ze bevelen dan een toestel aan en kunnen eventueel doe boel voor je inbouwen. Geen idee aan welk budget je denkt, maar arbeid maakt dit soort zaken als snel duur. Zelf inbouwen kan, mits je erg handig bent. Zo niet, begin er dan niet aan want het risico dat bijvoorbeeld de airbags ploffen is aanwezig en dan ben je nog veel verder van huis.