In welke maand verkoopt Aldi autowas?

Jaren geleden heb ik autowas op kleur gekocht bij Aldi. Deze was beviel mij bijzonder goed. Inmiddels heb ik een andere kleur auto, dus daarom wil ik graag weer was bij Aldi kopen. Wie kan mij vertellen in welke maand of welk weeknummer van het jaar dit verkrijgbaar is?

7 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Antwoorden (1)

De aanvoer bij de Aldi heeft geen vast ritme. Ze kopen partijen op en voegen die toe aan het bestaande assortiment. Wanneer ze bepaalde artikelen in de verkoop hebben is dus onbekend.