Wat is de radio grootte van een suzuki swift 2005?

Ik heb net 3 maanden een suzuki swift 2005, en wil hier een andere radio inzetten. Nou is het lijkt mij een gewone 2 dins maar heb het idee dat het een andere maat is.
Weet iemand of een gewone 2 dins radio past?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
2K

Het beste antwoord

ja kan een 2 din radio in eventueel moet je een aanpas frame gebruiken om hem netjes weg te werken. op bijgvoegde pagina staan een aantal radio's die passen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ah dankje, deze vallen een beetje buiten budget, maar had al zo een frame gevonden . DANKJE!