De beste is relatief. Op puur kwaliteitsgebied is dat Lexus met het kleinst aantal ppm(parts per millions = fouten per miljoen ligt op ongeveer 50 à 80-europese wagens liggen bij de 120)
Op uitstraling en prestige : RR en Bentley.Op sportief gebied : Posche 911.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
voor mij is dat de Mustang GT oud of nieuw maakt niet uit, beide even mooi.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Relatief gesproken: de eerste auto.

Absoluut gesproken: VW Golf (niet mijn smaak)

Qua beleving: de Eend
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Maybach Exelero. Jammer dat-ie onbereikbaar is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lamborghini Miura :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Citroën DS
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien niet de beste, maar wel de mooiste:

Ferrari 250 GT
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De T-Ford. Henry Ford was zijn tijd ver vooruit en heeft er voor gezorgd dat de auto als vervoermiddel serieus van de grond af kwam.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
koeningsegg
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja. De kever is denk ik niet voor niks zo ongeveer de meest succesvolle auto ooit. Ziet er geinig uit en enorm betrouwbaar. Alleen zo jammer van de ontwerper....
Qua kunnen spant de Range Rover de kroon. De enige auto die het door het Darian Gap heeft gereden.

Maar persoonlijk: toch zeker wel de 1968 Shelby Mustang GT 500 cabriolet *zucht*
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat de beste auto is doe ik geen uitspraak over, want ik verplaats me daarmee van A naar B...

Maar de auto's waar ik in gereden heb is de beste nog altijd de Mercedes 280 GD uit 1981. En de mooiste auto vind ik de Chevrolet Avalance...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Citroën XM V6 3000 T
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die heb ik een tijdje gereden, heeft me veel geld gekost aan bekeuringen, wat ging dat ding hard en zonder dat je het doorhebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb er nog steeds een, en tot volle tevredenheid !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoeveel neemt dat? 1 op 7,5?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
valt iets mee;
bij 120 km/u 9,7 ltr op 100 km
bij 160 km/u 14 ltr op 100 km brandstof verbruik is real-time af te lezen op de boord-computer
ik rijd nu een volvo 940 en die heeft me nog nooit in de steek gelaten.
vroeger een Ford Granada gehad 2.8i veel plezieer mee gehad, deed het ook altijd.
De beste auto is er een die het doet als je 'm nodig hebt, verder is het gewoon een stuk blik op wielen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'Beste' is uiterst relatief, maar mijn kudos gaan naar de Elektrische Lotus Elise. Zuinig en snel. De Aptera mag er ook wezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Renault Espace.
Veelzijdig. Zuinig naar verhouding van de auto.
Qua oppervlakte niet groter dan een grote middenklasser.

Zelfs met de stoelen is rekening gehouden. (Zelf te bepalen waar te zetten, dit ontbreekt nog al eens bij een ander MPV)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Knightrider
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De autobus; kan je gezellig samen mee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Dude;

De 'beste' is voor iedereen weer anders. Als het gaat om welke auto mij het meest aanspreekt is dat de Porsche 911, en dan t/m model 993 van 1996. Als het gaat om de betekenis voor de auto als maatschappelijk verschijnsel is het zonder meer de VW Kever. Als auto met de grootste impact qua design en technologie de Citroën DS met de Mini als goede tweede en als bruikbare gezins/reis/pretauto sla ik mijn eigen auto (BMW van de vorige 5-serie) toch wel erg hoog aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onze eigen Eindhovense DAF.

Dank U.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Mini, de VW Kever, de Citroën DS ("snoek" of "strijkijzer") en de lelijke eend gooien allen hoge ogen. Zij waren hun tijd ver vooruit, en zijn nog steeds razend populair. Als je kijkt naar verkoopcijfers dan spant de Toyota Corolla de kroon. Zeer betrouwbaar, maar erg, eh.... Toyota Corolla.... Tsja.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bentley Continental Flying Spur