Wat kost het ongeveer als je een fuseekogel moet laten vervangen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
16.4K

Het beste antwoord

Helemaal afhankelijk van merk en type auto, en of je inderdaad naar de merkdealer gaat of naar beun de haas.
Het uurloon bij de merkdealer kan zelfs per type verschillen. Zo weet ik dat je bij Audi voor een Q-7 ruim
€ 100,- per uur betaald en voor de kleinere types nog iets van €65,-. Verder is een fusee-kogeltje van een oud kadetje gemakkelijker te vervangen dan van bijv. een volkswagen Touran.
jc54
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet meer dan €20,- aan materiaal (of je moet een heel speciaal type auto hebben) en hooguit 2 uurtjes werk (misschien €70,-?)
Dus ik schat zo'n €90,-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat verschilt denk ik per merk en of je het bij een merkgarage laat doen, of een onafankelijke garage. Reken op iets tussen de 70 en 150 euro (tenminste dat staat me zelf bij aan kosten, ik ben geen specialist).

Toegevoegd na 2 minuten:
materiaalkosten zijn ongeveer 30 - 70 euro (ook afhankelijk van origineel merk of materiaal bij de autoshop)

Toegevoegd na 4 minuten:
(prijzen zijn voor bijvoorbeeld Renault, BMW, Volvo, waarbij alleen de fuseekogel wordt vervangen en niet de draagarm)

Toegevoegd na 55 minuten:
Ik zoo je eigenlijk adviseren om de vraag weg te leggen bij de garage. Die kunnen vrij snel telefonisch een prijsopgave doen voor jouw merk auto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klik eens op de link en vraag een offerte