Waar kun je een Oldtimer VW voor roest laten behandelen omgeving Amsterdam?

Mijn VW Camperbus uit 1978 heeft aan de zijkanten onder hier en daar wat lichte roestplekken. Dit is ooit al eens door een eerdere eigenaar behandeld en met soort laag bedekt. Weet iemand waar je dit kunt laten doen in omgeving Amsterdam?
Zie foto's voor wat ik bedoel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Roest behandeling is een tijdrovend en nauwgezet klusje dat goed moet gebeuren. De roest verwijderen en er een spuitbus overheen halen kan iedereen. Goed behandelen zoals stralen, zinksprayen, strijkkit, bodyshoot en tectyl aanbrengen en dan pas gronden en weer in de kleur zetten zijn de stappen die noodzakelijk zijn wil het niet (te) snel weer gaan roesten.
Zeker als de roest' "met een soort laag" is bedekt en de roest komt weer tevoorschijn, houdt er dan rekening mee dat onder die 'laag' zich heel slecht nieuws bevindt en er waarschijnlijk al het nodige laswerk nodig is om de boel weer goed te krijgen.
TIKO in Almere is, voor de omgeving Amsterdam, een goed en betaalbaar adres