schakeld mijn bmw zelf op en terug als hij in ds mode staat?

Toegevoegd na 4 minuten:
*schakelt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
2.1K

Het beste antwoord

Ja, in de Drive Sport mode schakelt de Steptronic versnellingsbak vanzelf terug en op. Maar als je de knop in DS mode eenmaal naar boven of beneden beweegt, schakel je over op Manual en moet je zelf op en terugschakelen. De bak schakelt bij een te laag toerental nog wel zelf terug, maar opschakelen moet je vanaf dat moment zelf doen.
paulus811
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, het staat voor Drive Sport. Het is houdt in dat je auto zich sportiever gaat gedragen. Hij trekt iets langer door voordat hij schakelt etc.