wat is de beste route vanaf Lyon naar Nederland met een (te) zware aanhanger?

Een kennis van mij is gestrand nabij Lyon en haalt nu zijn auto op met een autoambulance. Het is een busje die gehaald moet worden. Hij heeft moeite met hellingen merkt hij. Wat is de beste route om te rijden, via Luxemburg of via Parijs, of eventueel duitsland?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Stijle hellingen heb je door heel frankrijk. Als je via parijs gaat valt het wel mee. Het noorden van frankrijk is daar relatief vlak en je rijdt dan. Ook door vlaanderen wat ook vlak is. Maar van lyon naar parijs zijn nog wel een paar obstakels.