waar koop ik campermateriaal?

wij willen onze bestelwagen verbouwen tot een camper. Maar waar vind je een zaak met de basismaterialen (meubelplaat, rubbers, afboordmateriaal, enz ) In Belgie of zeeland NL aub.

Toegevoegd na 1 uur:
de meubelplaten die ik zoek zijn max 15 mm dik, zelfs liever 12.5 mm

9 jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Het beste antwoord

De grootste en bekendste van Nederland is Obelink in Winterswijk, vlakbij de grens met Duitsland. Hier komen erg veel Nederlanders, Duitsers, Belgen en Fransen. Het is daar zo groot, dat ze zelfs op zaterdagen en feestdagem hun eigen verkeersregelaars hebben.

Tip!! Neem genoeg geld mee, want ze hebben daar letterlijk alles en niet duur!

Tip!! Ook leuk om een keer op een zaterdag als een dagje uit te ervaren. Tevens voorzien van een heerlijke restaurant.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
catamiki
9 jaar geleden
Super ! daar gaan we zeker eens heen. Je hebt niet gespamd, maar de info gegeven waar ik zelf om vroeg.

Andere antwoorden (1)

Ik geloof dat je geen reclame mag maken, maar in Turnhout zit Campercenter.
Als je meer aar het Noorden woont zou ik zeggen: Camperklus