adaptive forward lighting lampje brand wat is het opel corsa?

adaptive forward lighting lampje brand in mijn dashboard. Nu vraag ik me af wat dit is en hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zult hier mee naar de garage moeten. Dit soort storingen kan je zelf niet oplossen. ^lr

Antwoorden (1)

Je hebt een storing in het elektronische systeem, dat zorgt voor het meedraaien van je koplampen als je aan je stuur draait. Met een speciaal apparaat in de garage kunnen ze uitlezen waar de storing precies zit, vaak zit het probleem in een koplamp-unit.
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie