Kan je een usb stick ook aansluiten op de aux optie van de radio in een VW Polo?

Kan je ook een usb stick aansluiten(middels een adapter ofzo) op de aux aansluiting van een VW polo van 2011?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Antwoorden (1)

Nee dat gaat niet lukken.

Je USB is een digitaal signaal en heeft een stroomtoevoer nodig om te werken,
het aux signaal is een analoog signaal.

Toegevoegd na 35 seconden:
En dat werkt dus niet samen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar een een telefoon of een mp3 speler zou dus wel kunnen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou op zich wel moeten kunnen
Reddie
10 jaar geleden
@iHave , een telefoon op de aux ingang van een radio?????
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat extra toelichting. Een beetje telefoon heeft een koptelefoonuitgang. Dat soort signaal is qua samenstelling hetzelfde als een aux signaal. Dus met de juiste adapter zou het moeten kunnen.