hoe verwijder je een kotslucht uit je auto?

De kots zelf heb ik inmiddels helemaal schoongeboend met groene zeep. Maar de lucht blijft heel licht hangen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
14.7K

Antwoorden (4)

Je kunt de auto naar een poetsbedrijf brengen voor een Ozon-behandeling, dit kost ongeveer €80,- en duurt ongeveer een dag
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De kotsplek naboenen met warm sodawater.
En als extra hulp een bakje met verse koffiedrab een dag in de auto laten staan.
Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De kotsplek na boenen met schoonmaakazijn en dan een nacht koffiepoeder in de auto laten staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Directe behandelmethode
Eerst een oplossing van een eetlepel witte azijn, eetlepel fijnwasmiddel en een halve liter koud water maken. Dit met een doekje op de vlek deppen. Als laatste de vlek droog föhnen of met een droog katoenen doekje deppen

Behandeling achteraf
De vlek behandelen met een lauwwarm sopje met bio-tex en dit met een schuursponsje op de vlek drukken. Neem vervolgens een droge schone doek en ga hiermee op de vlek staan

Meer lezen: http://www.poetsadvies.nl/vlekkengids/b/braaksel#ixzz2kL7e08Wo

Toegevoegd na 1 minuut:
De geur van braaksel laat zich verwijderen door eerst soda over de vlek te strooien. Dit goed inwrijven en een tijdje laten liggen. Pak als laatste de stofzuiger en zuig de plaats van de vlek schoon.