Voor wie is het belangrijk dat de auto hoofdsteun goed ingesteld is?

Gister had ik theorie examen voor me auto en ik kwam een vraag tegen waarvan ik niet zeker wist wat het antwoord was. Ik heb voor vraag C gekozen en vraag me nu af of dit wel klopt. (ben trouwens gezakt)

Je kon dus kiezen voor:
A: Alleen voor de bestuurder.
B: Alleen voor de bestuurder en de passagier naast hem.
C: Voor alle inzittenden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
7.2K

Antwoorden (3)

Deze vraag had je naar mening goed beantwoord. De hoofdsteun voorkomt in veel gevallen nekletsel, als hij goed afgesteld is, het is dus belangrijk dat deze goed afgesteld wordt. Als er achterin de auto ook hoofdsteunen zitten, vergeet het dan niet daar ook te doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antwoord D natuurlijk. Voor alle inzittenden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lees C.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ dus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antwoord C.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Wat achterlijk?! Waarom 2 minnen?!!! Dikke vette PLUS
Voor alle inzittenden natuurlijk tenzij er geen hoofdsteunen zijn op de achterbank.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
C: Voor alle inzittenden.

Iedereen kan een whiplash oplopen bij een ongeluk.