ik krijg mijn auto in 2014 maar wil hem in 2013 al op naam hebben. kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Ja, als de auto in 2013 al bestaat zou dat geen probleem moeten zijn. ....

Echter ben je dan onnodig verantwoordelijk voor alles wat er met die wagen gebeurd. Denk aan diefstal, schades, en overtredingen,

Toegevoegd na 8 minuten:
Met bestaan, bedoel ik klaar voor verkoop, niet net van de band.
10 jaar geleden
Ik weet niet of het een nieuwe auto is, Zo ja, dan zal de auto een kenteken moeten krijgen vanaf dat moment kan deze op jouw nam gezet worden. Als de auto in 2013 geen kenteken kan krijgen gaat het niet. Domweg bv omdat de auto nog niet in Nedereland is, nog in productie is etc.

Waarom zou je dat willen. Op het moment dat de auto op jouw naam staat moet je wegenbelasting betalen, de auto moet verzekerd zijn, alle boetes etc. krijg jij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het om de aftrek voor btw enz gaat voor 2013 dan volstaat een factuur van de garage als voldoende. De factuur moet dan gedadeert worden in 2013.
Verzekeren van de auto is pas nodig op moment dat je erin gaar rijden.