Wie weet waar het zwart stukje gereedschap voor dient wat is bevestigd aan de binnekant van de benzineklep?

Ik ging tanken met mn nieuwe auto en zag aan de binnenkant van de benzine klep (weet niet zeker of dit zo heet) een zwart stukje gereedschap zitten, waar is dat voor?

Toegevoegd na 28 seconden:
geldt voor een opel astra van 1998

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Kunt u dit stukje gereedschap wat meer omschrijven? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen. Herken er niks in. heb zoiets nog nooit gezien bij welke auto dan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik rij opel astra en aan de binnen kant van de benzine klep (aan het deurtje) zit een haakje en daar hangt een zwart stukje gereedschap wat je er af kan pakken. Ik heb zelf het gevoel dat je het kunt gebruiken om de dopjes van de ventielen er af kan draaien voor het op pompen?

Het beste antwoord

Hoi Bjo,
Dit is om de ventieldopjes los te draaien, zodat je geen vieze vingers krijgt !

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk bedoel je het zwarte klapje dat moet voorkomen dat ze je benzine kunnen jatten, in het verleden werd de benzine nogal eens er uit geheveld met een slangetje, dat kan nu bina niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dit bedoel ik niet. zie mn andere reactie. Bij mijn auto zit de benzine klep op slot zo gauw je de auto afsluit.