Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb morgen theorie examen auto, maar met de oefen toetsen maak ik het meeste fouten met wet en regelkennis hoe verbeter ik me hierin?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
3.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet hier vragen stellen maar meer oefenen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

gewoon kleren, oefeen, kijken wat je fout hebt, en dat nog n keer leren. maar ben bang dat het te laat is om dat nog voor morgen te doen
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Het enige wat je daaraan kunt doen is het goed leren van de wetten en regels. Gewoon je boek in duiken en nog even keihard leren. Zo lastig is het overigens niet als je je een beetje voorbereid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon de regels tot in den treuren lezen, leren en opslaan!
Net zo vaak oefenen tot je geen fouten meer maakt bij de oefentoets. Want op het echte theorie examen is de kans aanwezig dat je door de stress/zenuwen een stomme fout maakt.... dus een foutloos oefen examen is wel belangrijk en geeft je zelfvertrouwen!

Veel succes morgen in ieder geval!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, maar deze vraag komt wel erg laat. Of jij je hierin kunt verbeteren? Natuurlijk kun je dat !!

Een theorie examen voor een auto is niet niets. Het vergt wel een beetje voorbereiding en studie.

Misschien ben je niet in de gelegenheid geweest om je goed voor te bereiden. Misschien is er iets anders aan de hand.

Ik denk dat je morgen eerst maar eens moet afwachten. In alle rust er naar toe en er het beste van proberen te maken. Ook al heb je eerder fouten voor wet- en regelkennis gehad wil dat toch niet zeggen dat dat morgen ook zo is?

Maak en probeer er morgen het beste van! Je zult zien dat het veel gemakkelijker gaat, als je maar in jezelf blijft geloven.

POTJANDORIE JE KUNT HET !!!!! Wij van Goeie Vraag verwachten morgen een bericht dat je geslaagd bent !!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor jullie steun allemaal !!
Ik laat het zo snel mogelijk weten, ik maak me laaste oefenexamen en dan is het genoeg voor vandaag. Fijne avond!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 fouten teveel, gezakt
Gevaarherkenning was van de 25 21 goed maar wet en regel 7 fout jammer genoeg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer Bram, maar toch volhouden! Regelmatig de lesstof nakijken. 2 x 1 kwartier is beter dan 1 uur achter elkaar.

Goed regelmatig oefenen want de volgende keer dat je op moet staat zo weer voor de deur. Even een paar dingen ontzien en gewoon denken IK KAN HET !! Dan leert het ook gemakkelijker. Veel succes !!!
Je kunt hier een overzicht vinden van alle Wet en Regelkennis, lees de stukken door waar jij moeite mee hebt. Succes met je examen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding