Is er in Nederland een plek waar je kan rijden zonder rijbewijs?

Ik zag in een youtube filmpje dat ergens in Engeland een heel groot park was voor kinderen (minimaal 13 jaar) en volwassenen waar ze konden rijden zonder rijbewijs, tegen betaling en met minimaal één chauffeur met rijbewijs (vader of broer etc.) naast hem/haar.

*ik wist niet zeker in welke categorie dit moest*

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik bedoel geen circuit, afgelegen parkeerplaats of eigen weg!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2.5K

Antwoorden (3)

Ja, een circuit of eigen terrein.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Nederland is zo'n park ook te vinden. Alleen niet met echte auto's, maar wel met de echte verkeersregels: het Verkeerspark Assen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha je was me voor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gatsie ja mij ook!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoelde meer iets met auto's zoals een suzuki of bmw.
Toch + voor de moeite
Er zijn heel veel plaatsen waar je mag rijden zonder rijbewijs, er zijn alleen een paar voorwaarden daar aan zoals leeftijd tussen de 16-18 jaar met landbouwcertificaat mag je op alle wegen behalve de snelwegen rijden als de uitvoering van het voertuig onder landbouw valt zoals de Mercedes-Benz Unimog, valt het onder de uitvoering vrachtwagen heb je zelfs groot rijbewijs nodig.