Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kost het om airco en centrale deurvergrendeling op afstand in de auto te bouwen?

Twee vragen dus. Is het veel moeite en wat kost het om:
1. climate control/airco in te bouwen;
2. centrale deurvergrendeling op afstand in te bouwen (dus de deuren openen/sluiten met 1 druk op de knop).

Het gaat om een Volkswagen Polo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
3.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een toeval. Moest ook wat weten dus ook even een vraag gesteld. Als jij antwoord op mijn vraag geeft, help ik jou :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Volgens mij kan je dan beter je auto inruilen en een kopen waar ea al op zit. Inbouw achteraf van airco kost gauw € 2000,00, ik heb daar wel eens naar geïnformeerd. Cv is makkelijker de bedrading is waarschijnlijk voorbereid en kost ongeveer €600,00 daarvoor kan je dan beter naar automat ipv de dealer..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Centrale vergrendeling valt op zich wel mee, bij een goede sloperij moet je gauw rekenen rond de 100 a 150€
Dat is wat mijn buurjongen ook kwijt was voor zijn golf.
Hij heeft er nadien nog wel een week mee zitten klooien....

De duurste en vrijwel niet te doen is je airco, daarvoor moet nagenoeg je halve auto verbouwt worden denk aan andere leidingen, aircopomp, filters etc.etc.
Ik denk dat je met 7 a 800€ net alle onderdelen bij elkaar hebt, en dan moet het er nog in en wie weet wat je dan nog tegenkomt.
Ik zou er niet eens over nadenken, laat staan er aan beginnen.

Met beide pakketten in je achterhoofd zou ik dit op een wenslijst zetten voor de volgende auto.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding