Is het plaatsen van een sticker op de achterruit waar je wisser ook nog langs gaat geen probleem?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (5)

Een probleem niet, maar voor zowel wisser als sticker is het niet bevorderlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je mooie herineringen hebt kan je proberen om hem eraf te halen en als je hem laat zitten hou je nog alleen een sticker waar niks meer opstaat omdat de tekst of het plaatje wat erop stond eraf slijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door gebruik van de wisser en weersinvloeden zullen de randen van de sticker loslaten. Hierdoor kan het rubber van de wisser aangetast worden en (in)slijten. Gevolg is dan minder goede werking van de wisser met als resultaat hinderlijke strepen etc. Hoe dan ook, je sticker uiteindelijk gewist worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt van de kwaliteit van de sticker af, heb zelf een Go Fast sticker op mijn raam, waar de wisser deels over heen gaat, en dat gaat prima
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat is geen probleem voor de ruitenwissers, maar de sticker bij diverse weersinvloeden zoals sneeuw, ijsel en vorst. kan de sticker wel schade kunnen hebben...