Welk tankstation heeft de meeste vestigingen in nederland?

Ik wil graag een gift card voor benzine geven aan mijn ouders voor tijdens hun reis op vakantie, maar ik vind geen nationale benzine card voor alle stations. Dus welk benzine station heeft de meeste vestigingen?

Toegevoegd na 23 minuten:
Ook ben ik nu wel erg benieuwd welk van de bekende tankstations een gift card voor benzine verkoopt, want shell heeft ze niet.

Toegevoegd na 29 minuten:
Ze gaan naar kroatie vanuit noord holland en het mooist zou zijn als die tankstations aan de snelweg liggen. maar Shell heeft geen giftcards. Texaco heeft er weinig langs de snelweg en Bp daar kan ik geen giftcard vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2.9K

Het beste antwoord

ik zou eerst uitzoeken naar welk gedeelte ze gaan van nederland!!!

want bp zie je veel in noord holland en zuidholland

maar in zeeland kan je er bijna geen een vinden !!!

dus elke provincie heeft weer een meervoud van verschillende merken !!!

Toegevoegd na 21 minuten:
in het geval van naar kroatie te gaan

word het een beetje lastig ??

want kadokaarten zoals de total happy fuel kaart

zijn alleen geldig in nederland !!!

en dat geld voor alle merken die kadokaarten
uitgeven

dan kan je mischien beter geld aan ze geven voor de brandstof

of een prepaid creditcard voor ze aanvragen waar je vantevoren geld op kan storten

en daar kan ook niet meer mee gedaan worden dan het bedrag wat daar op staat

maar een creditcard word ook niet overal als betaalmiddel geaccepteerd

of

geef ze een volle tank mee
en een envelop met een leuk kaartje waar wat geld in zit
dan kunen ze daar ook van uit eten onderweg !!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zie de link, De texaco is het grootste met 511 vestigingen, gevolgd door de shell met 499 vestigingen. (zie de derde pagina voor de andere cijfers). In de rest van het artikel staat alles wat je maar over tankstations wil weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Shell ( marktleider) texaco en BP. Esso ook maar veel minder dan Shell. ( Shell heeft bijv ook airmiles ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ze van Noord-Holland naar Kroatië reizen, zullen ze voor het eerst moeten tanken in Duitsland. Je kunt daarom het beste een benzinebon kopen van een merk dat in Duitsland veel voorkomt. Volgens mij is dat Aral.

Hieronder vind je een link naar de Aral Geschenkkarte.