Mijn schokdemper is vanmorgen kapot gegaan hoeveel kost dit?

Net wanneer ik over een drempel reed schoot er opeens iets tegen mijn motorkap aan. Het was dus mijn schok demper die los is gekomen en telkens tegen mijn motorkap een klapt. De veringen zijn nog in orde.

Het is trouwens een opel astra station 1.9 2006.

Hoeveel gaat dit kosten om dit te repareren?

Zie fotos.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2.7K

Antwoorden (2)

De prijzen verschillen enorm maar liggen gemiddeld tussen de € 50 en 100 .
Het ligt eraan of je kwaliteit wild .
Maar ik raad jou aan om de andere kant ook te gaan vernieuwen .
Je kunt het zelf doen als je handig bent of een goeie kennis die het kan .
Maar in de garage zit je al gauw een dikke 100 € per schokbreker .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bel voor de goedkoopste prijs naar kwikfit/euromaster/profile tyre master enz
of bel de opel

doe dit niet zelf aangezien er ook nog een veer om de schrokbreker zit en bij losschroeven kan die veer heel hard tegen je hoofd aankomen of dwars door de ruit van je buren !!!

je hebt hier wel speciaal gereedschap voor maar dat is niet de moeite waard aangezien de meeste mensen maar 1 of 2 keer hier mee te maken krijgt in hun leven ??

aangezien jij schade hebt opgelopen door een kuil in het wegdek of door een verkeersdrempel !!!

kan jij gewoon gratis weggesleept worden door een berger !?

gratis ja gratis bel het alarm nummer op je groene kaart van je verzekering en aangezien het voertuig niet meer in staat is om veilig over de weg te rijden zal je gratis weggebracht worden naar een garage
(wel aangeven dat het door een kuil in de weg komt !!!)

dat is wettelijk zo geregeld voor alle verzekerde voertuigen
die niet meer op eigen veilige kracht naar de garage toe kan rijden

je gaat ook geen extra premie betalen of dergelijke
daar is al voor betaalt !!!

bel je verzekering maar hoor je het vanzelf