hoe krijg in een voertuig van me naam af?

ik heb een voertuig totall-loss gereden in engeland, daar geborgen en laten afvoeren naar een sloperij, nu probeer ik de bus van me naam af te krijgen, maar heb geen bewijs meer van de berger of sloperij, hoe krijg ik zonder bewijs van afvoeren de bus van me naam af? enigste wat ik nog heb is autopapieren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
6.5K

Antwoorden (2)

De papieren opsturen naar de RDW.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer het nogmaals met een uitgebreide brief met uitleg en kopieën van enig bewijs (foto's, verzekering, sloopbedrijf, politie) die je hebt. Geef aan dat het voertuig total los is verklaard. Wellicht dat het sloopbedrijf een email of brief ter verklaring kan opstellen?

Als het niet lukt dan kan je het voertuig schorsen. Dit zou ik zoiezo doen in de tussentijd want dan betaal je geen wegenbelasting.

Je kan ook het "voertuig" laten uitvoeren. Dan heb je alleen de papieren en de kentekenplaten nodig. Heb je de kentekenplaten niet vraag dan nieuwe papieren aan en maak nieuwe platen. Bij een rdw kantoor kan je met de papieren en plaaten het voertuig uitvoeren dan wordt het voertuig als het ware van jouw naam gehaald en dan ben je ook klaar. Is een omweg maar als de rdw niet mee wil werken zonder bewijs dan is dit de enige manier.

Succes
Bronnen: