Indien er aangegeven wordt dat een parkeergarage vol is, hoe vol is hij dan daadwerkelijk?

Als je bij een parkeergarage aankomt die vol is, is het soms zo dat je pas naar binnen mag als er iemand uit rijdt. Hoe vol is de parkeergarage dan? Ik neem zelf aan dat dit niet 100% is, omdat er toch een veiligheidsmarge ingebouwd moet worden, om een plekje te kunnen garanderen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Het beste antwoord

Hij is slechts voor 95% vol, aangezien sommige mensen op zo'n dramatische manier parkeren, dat ze bijna twee plekken gebruiken. Dat is gelukkig ingecalculeerd, om frustraties te voorkomen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Die is dan 100% vol.
Het aantal ingaande autos wordt bigehouden, net zoals het aantal uitgaande autos. Op die manier weet je precies hoeveel auto´s er zijn.

Bij ons zijn trouwens geen percentages, maar gewoon het aantal beschikbare plaatsen aangegeven. En als dat 1 minder wordt dan 1 springt het op ´vol´
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er worden altijd plaatsen vrijgehouden voor vergunninghouders die een abbonement hebben in de garage
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is nooit helemaal vol... vaak zie ik nog plekjes. Wellicht voor abbonementhouders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar mijn idee is zo'n parkeergarage helemaal vol. Het is altijd een hele onderneming om net dat ene lege plekje te vinden als je uiteindelijk bent toegelaten in de parkeergarage.

Als je er voorbij rijdt heb je er soms nog een extra probleem bij, omdat er vaak alleen maar éénrichtingsverkeer is in een parkeergarage...
14 jaar geleden
Vol is vol..!
Gewoon vol
Lege plekken zijn dan voor een ander bestemd...