Twee weken geleden moest mijn Nissan Primera voor een APK en daar constateerde men dat een van de fuseekogels speling had.
De kosten, incl. arbeidsloon waren ongeveer 100 euro.
De reparatie was bij de off.dealer en men hanteert daar vaste prijzen voor zulke, en de meeste, reparaties.
Als je echt benieuwd bent wat materiaal en arbeidsloon apart kosten moet ik de nota erbij zoeken. Laat me dat dan (in een PB) maar weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ha, die Stiena58;

Ik weet niet waar die opmerkingen staan, maar die 310E komt op mij als de prijs in Euro's over van een dergelijke reparatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een prijsvergelijk kan je kijken op daar kan je kijken op mijngarage. Je vult dan de gegevens van je auto in en geven ze een eerlijke prijs voor de reparatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
belangrijkste is welke wat voor auto t is maar ongeveer zou het je 100 euro kosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stiena58
14 jaar geleden
ik heb een fiat punto uit 94