embled bmw logo met verlichting op je auto illegaal?

embled bmw logo met verlichting op je auto is dit illegaal of legaal ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
4.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is bij je vorige vraag al gezegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil ook van anderen horen, misschien weet hij het ook niet zeker

Het beste antwoord

Het is verboden om deze soort verlichting te voeren en je zult hier een boete voor krijgen als je deze verlichting voert.

Op de site van de rijksoverheid zie je welke soort verlichtingen toegestaan zijn.
Alle overbodige verlichting kan je dus een boete voor krijg en wordt in beslag genomen door de politie.

Zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alle onnodige verlichting is illegaal en zal worden bestraft met een boete. Hier in Nederland is het 'customizen' van je auto en dan ermee rijden op de openbare weg, niet echt makkelijk. Ook geen neonlichten onderaan je auto of lichtgevende velgen. Dit is alleen toegestaan op een eigen terrein bijvoorbeeld of een autoshow.