hoe kan je zelf een embled bmw logo met verlichting op je auto monteren?

dus de logo van je bmw van achteren of voorkant haal je eraf en dan zet je die embled logo erop maar de kabels waar moeten die heen.
en hoe moeten ze aangesloten worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Wat slim is om te doen is om deze aan te sluiten bij je achterlichten, zodat ze alleen aan gaan wanneer je achterlicht ook aan zijn. Je kan ze ook direct op de accu monteren en er een schakelaar tussen zetten. De 2e optie is wel het beste aangezien het niet legaal is om verlichte logo's op je auto te hebben. Mooi is het wel.

Toegevoegd na 5 minuten:
en voor je voorlampen geld dit ook, als je een verlicht logo op de voorzijde van je auto wilt.
De logo's kosten in nederland 15euro zag ik.