Waar kan je een geurtje voor de in de auto kopen?

Van de week is er in mijn auto gekotst, de boel tot dusver wel schoon gekregen en ook de lucht viel wel mee die er hing, je ruikt heel zachtjes nog wat, irriteert niet echt, maar toch wil een autogeurtje kopen. Welke winkels verkopen deze?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
8.5K

Antwoorden (8)

Je kunt speciaal spul van HG gebruiken tegen de geur. Verder kun je bij veel benzinestations geurdingetjes kopen. Hangertjes, of dingen voor op je ventilatierooster.

Toegevoegd na 8 minuten:
HG verkopen ze bij veel drogisten en bouwmarkten.
12 jaar geleden
Goedkopere oplossing is het gebied nog even behandelen met azijn OF je zet een bakje met gemalen koffie in de je auto (als je gaat rijden doe je het bakje even dicht, als je stil staat weer open).

Toegevoegd na 25 seconden:
Als je wel iets wil kopen: halfords!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plus voor de koffie!!
Als er aan boord van een vliegtuig iemand gekotst heeft, gooien we er altijd ruim gemalen koffie overheen : doet wonderen tegen de stank!!!
De Blokker
De Action
De Hema
De V&D
De Bijenkorf
De Wibra
De Zeeman
De Marskramer
Het Kruidvat

Hoeveel meer wil je er nog?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Carglass of
IC Pasris Dakar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg altijd voor ik ga bobben. Kotsen is professioneel schoon laten maken op jou kosten. Dit komt omdat je de kotsgeur lange tijd na het voorval nog kan ruiken. Zeker als er in ventilatieroosters gekotst wordt, hier kun je immers moeilijk bij. Misschien een tip voor de volgende keer (al weet ik natuurlijk niet of het met bobben is gebeurd).
Maar omdat je het nog minimaal ruikt is een autogeurtje misschien de ideale oplossing. Deze kun je nagenoeg overal halen.
*tankstations
*Action
*Hema
*blokker
*automaterialenzaak
*supermarkt

Maar het enige wat je dan doet is de geur maskeren en niet verwijderen. Mogelijk moet je nogmaals met hardnekkig schoonmaakmiddel schoonmaken, denk daarbij wel aan je bekleding of aantasting van kunststoffen.

Het lijkt me ook verstandig om bij een professioneel schoonmaakbedrijf (voor auto's uiteraard) te informeren wat het kost om enkel binnen de geur te verwijderen. Hier hebben ze namelijk een apparaatje voor (de meeste dan), en er zit nagenoeg geen arbeid aan. Dus misschien kan het best wel meevallen met de kosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HALFORDS heeft vele soorten en sterkte die je in de auto kan plaatsen. Navulsystemen en viltjes die je onder de stoelen kan leggen. Te veel om op te schrijven.
Al te koop voor een paar euro !!

Of bij Conrad, zie de koppeling

Succes !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de geur er echt uit wilt hebben in plaats van verbloemen met een andere geur, moet je even op www.voertuigverzorging.nl kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
te koop in zowat elke winkel. Als beroeps had ik vroeger een héél assortiment professionele spuitbussen die een oude auto zelfs de geur van een nagelnieuwe auto konden geven...
Voor wat betreft de "kotsplek" : het best behandel je die met een stoomreiniger. Werkt zeer efficient en is dezer dagen betaalbaar geworden.
Succes
Eric