Ik heb nog geen jaar mijn rijbewijs. Als ik in Frankrijk ga rijden, moet ik dan een 'A' achterop de auto hebben?

Of geldt dat alleen voor Fransen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dat geldt alleen voor Fransen...

Toegevoegd na 4 minuten:
Maar de Nederlandse beperkingen gelden ook in Frankrijk... Dat dan weer wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je met je eigen auto (of in elk geval - een auto met nederlandse kentekenplaten) gaat, zou ik me geen zorgen maken. Maar als je erover denkt in Frankrijk een auto te huren, zou ik dat eerst even informeren - het zou balen zijn, als je er dáár ineens achterkomt, dat je problemen krijgt met autohuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Als dat al nodig zou zijn bij een Franse huurauto, dan heeft dat verhuurbedrijf wel wat A-tjes liggen hoor.