Waar dient dit klein knopje voor in mijn auto?

Als ik er op druk hoor ik een piepje en wordt het kleine indicatorlampje iets feller. De auto is een BMW318 1996.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat in je gebruiksaanwijzing gewoon even lezen. Mocht je die niet hebben je kan hem op internet zo vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat knopje is voor de schiet stoel rechts van je als je vrouw vriendin of wat dan ook vervelend is push the button

Antwoorden (3)

Ik denk niet dat dit in de handleiding terug is te vinden. Dit is volgens mij een achteraf ingebouwde startblokkering die ze waarschijnlijk onklaar hebben gemaakt. Ik heb ook zoiets in de auto, alleen kan ik het niet indrukken. De bedoeling ervan is dat je een codesleutel erinsteekt om de startblokkering op te heffen. Daarna kan die sleutel weer ervoor weg en kun je je autosleutel in het kontaktslot steken en starten. Aangezien je waarschijnlijk de codesleutel niet meer hebt werkt het niet meer als zodanig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die dingen heb ik op mijn werk ook in de poolauto's. Waarschijnlijk komt die van Barend uit een bedrijfspool.
Dat knopje is voor de Nitro die had ik ook in mijn audi 80 cabrio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat je daarmee de warp-nacelles kon voorverwarmen.
Mischien een apart knopje voor de angeleyes.