Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een navigatie die het stemgeluid uit kan zetten maar de waarschuwingstekens wel laat horen?

Ik zou graag ''nu linksafslaan'' enz, uit willen zetten, (wel gewoon beeld) maar bijvoorbeeld wel het geluid aan als ik te hard rijd of bij flits palen,

Bestaan deze navigaties?

dankjewel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
848

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij de meeste navigatiesystemen bestaan de gesproken aanwijzingen uit losse geluidsbestandjes. Je zou dus die bestandjes kunnen verwijderen, en de overige geluidseffecten laten staan.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Voor Tomtom kun je een stil stemgeluid downloaden, daarbij kun je de waarschuwingsgeluiden zonder de gesproken aanwijzingen horen.
Zoek bij Tomtom home op "silent" en je vindt een stok of vijf van die bestanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ooh ik kan het niet vinden!! Heb jij misschien die site?? super bedankt!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de stem downloaden als je eerst Tomtom home op je computer installeert en daarna jouw Tomtom aan de computer koppelt.
Zoek daarna in het programma naar de knop "stemmen toevoegen" en typ daar in de zoekbalk "silent"
http://www.tomtom.com/nl_nl/services/tomtom-home/
Mijn TomTom (iphone versie) werkt zo, dus stem geluid staat uit maar alarm signalen, zoals snelheidspaal, dan piept hij. Tomtom app v1.8
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding