wanneer distributieriem vervangen van Ford Focus 1.6 vi-vct 115 pk bouwjaar 2006

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
2.3K

Het beste antwoord

dat kan de Ford dealer je precies vertellen.
overigens als met zegt: bij KM stand 120.000 betekent dit geen garantie dat de oude distr.riem deze stand ook haalt; uit voorzorg kan je hem ruim voor die stand laten vervangen. Zelf raakte mijn auto pas total-loss omdat de riem was gebroken.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de regel moet dit gebeuren na ongeveer 100.000 km. Echter verschilt dit zeer per auto. Om hiervoor een precies moment te bepalen zou ik even langs de Ford dealer gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aangezien de auto vrij nieuw is ga ik ervan uit dat je een handleiding hebt en een onderhouds boekje.
in beide zou je het moeten kunnen vinden.
vaak staat het ook vermeld onder de moterkap in de motor ruimte, wanneer deze vervangen is of moet worden.