Bestaan er ook merkloze auto's? (ik bedoel geen Japanse namaak merken)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met 'merkloos'.
Elke auto heeft toch wel een merk ?
Een fabriek besteedt er veel aandacht om een auto te produceren, dan zullen ze er toch ook wel 'hun' merk aan willen hangen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Japanse namaak merken?

Het beste antwoord

Nee, in feite niet. Iedere auto zal ter goedkeuring aangeboden moeten voordat deze de weg op mag (RDW).
Deze goedkeuring zal verleend worden voor een bepaald merk en type, waarmee de auto dus automatisch niet meer merkloos is.
Een klein (particulier) merk kan, merkloos niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er rijden zelfgebouwde merkloze auto's

Dit is wel minimaal.