Waarmee kun je krasjes op je dashboard na ruitschade het beste behandelen?

Hoe pak je (zonder een nieuw dashboard te laten monteren) die krassen het beste aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat geen verzekeringswerk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Roland1995: Bij jouw reactie ligt de intentie van mijn vraag niet. Maar toch bedankt voor het meedenken.

Het beste antwoord

Hallo TegenXinnig,

Lichte krasjes op het dashboard zijn goed te behandelen met bumpergel, of Oké-Wax ( te koop bij de automaterialenzaak)
Met deze middelen maak je ook op opgespoten bumpers en andere kunststof-delen de krasjes onzichtbaar.

Soms zie je bij glasschade aan het dashboard dat naast de krasjes het materiaal een beetje omhoog staat, dit kun je met een fohn weer netjes glad krijgen.

Mocht het resultaat niet naar je zin zijn, heb ik nog 2 experts voor je in dashboard-reparaties.
www.reparob.nl
www.drvinyl.nl
Beiden zijn zeer goed en maken het echt onzichtbaar, desgewenst bij je voor de deur!

Succes ermee,
Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Erg uitgebreid +11

Andere antwoorden (1)

Helemaal krijg je het helaas niet weg, maar probeer het eens met intrieur-reiniger, of met WD-40 (ja dat is een universeel smeermiddel, maar werkt super goed!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord +1