Hoeveel kan ik nog voor deze auto krijgen?

Ik heb vorig jaar voor 2500 euro een ford ka uit 2000 gekocht. Nu blijkt dat er een nieuwe uitlaat etc onder moet en dat dit rond de 900 euro gaat kosten. Dit kan ik niet betalen. Als ik deze auto verkoop garage of particulier, hoeveel zou ik hier nog voor kunnen krijgen?

Toegevoegd na 14 minuten:
De uitlaat is helemaal verroest en het schijnt dat de delen waar die aan vast zit ook vervangen moeten worden. (sorry totaal geen verstand van auto's) ze hebben hem zo eventjes gelast zodat ik er nog mee kan rijden maar hij moet voor 5 augustus gekeurd worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je niet verder informeren want 900 euro is wel erg veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De originele is zo duur je moet dan vragen naar een imitatie uitlaat .

Het beste antwoord

Hier je kenteken invoeren:

https://www.independer.nl/autoverzekering/bereken-dagwaarde.aspx?refer=adwordsauto13&gclid=CLKJ-ZeG8qkCFQIj3godqGkpww

Of hier de gegevens invoeren
http://www.bovag-occasions.nl/?gclid=CO__oKKG8qkCFc2DDgodw0nfXw

Of op de ANWB koerslijst kijken
http://www.anwb.nl/auto/koerslijst/uitvoering

Zo zijn er nog genoeg mogelijkheden.
Even "waarde auto" googlen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik kan me niet voorstellen dat dat zo duur is.
Ga eens naar een andere garage en laat een second opinion doen,misschien krijg je daar wel te horen dat er helemaal niets mankeert aan je uitlaat.
Stuur me anders eens een PB over waar je woont,ik heb voldoende connecties om een auto een stuk goedkoper te laten maken als in de garages.
Het hangt dan wel af van waar je woont uiteraard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een complete splinternieuwe uitlaat is duur.
Waarschijnlijk heeft u alleen een demper nodig of een stukje pijp. (dat is nog te doen)
Ga anders naar een auto demontage bedrijf. (vh sloperij)...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem in deze staat verkoopt krijg je er geen bal voor, je kunt die uitlaat het beste laten maken met 2ehands delen door een kennis met verstand van auto's (als die er zijn) of bij een andere garage want 900 euro is wel heel veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijd voor een update. Tegenwoordig is het namelijk om een zeer scherpe indicatie te krijgen voor je auto. Er zijn een groot aantal auto partijen die je snel een bod willen doen, dan weet je direct hoeveel je voor de auto kunt krijgen. Vaak krijg je ook binnen 1 tot 2 dagen al een bod van deze bedrijven, als je bij meerdere opvraagt heb je wel een goede indicatie wat je auto ongeveer kwijt is.

Een andere tip is om zelf een advertentie op Marktplaats te maken en kijken hoeveel biedingen je krijgt. Geeft ook altijd een goede indicatie van de marktwaarde.