Waar kan ik een ankerplaat vinden voor een Mercedes 230 CE uit 1983?

Mijn vader heeft een Mercedes 230 ce uit 1983 en is op zoek naar een ankerplaat voor de linksvoor (bestuurderskant). Hij heeft begrepen dat het schild een ankerplaat genoemd wordt, die de remklauw, remschijf en wielnaaf met de lagers afschermt voor vuil. Hij is helemaal verrot en tijdens het rijden geeft het een rommelend geluid. We willen de gehele plaat vervangen, maar zelfs de Mercedes dealer kan deze niet bestellen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Gebr. Opdam B.V.Hanepoel 4
2136NJ, Zwaanshoek 0235845435 fax 0235849823
Kijk ook eens op hun site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als hij niet te bestellen is zal je 2e hands moeten zoeken, marktplaats en eBay bijvoorbeeld. En op schroothopen, specialisten en misschien Mercedes clubs.