Airco defect ?

Ik heb een bmw 316i uit 95. Hiervan doet de airco het niet. Het lampje brand wel, maar er gebeurt niets. Had al naar de zekeringen gekeken maar die zijn allemaal heel. Wat zou het kunnen zijn ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Je zult inderdaad naar de dealer of een airco specialist moeten voor een controle. Mogelijk is de druk in het systeem te laag. Elke airco verliest jaarlijks wat koelmiddel waardoor de druk daalt. kan ook lekkage zijn of defecte compressor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Check eens de aircovloeistof. Als er te weinig in zit, werkt jouw airco niet. Dit kan je doorgaans niet zelf dus je zal even naar de dealer moeten. Kosten dacht ik zo rond de 100 euro.